3 Haziran 2010 Perşembe

NAZIM HİKMET ANMA TOPLANTISI 3 HAZİRAN ANKARA





Devrimci vatan şairi NAZIM HİKMET'i anma toplantısı düzeniyor. 3 Haziran 2010, Perşembe günü saat 19.30'da başlayacak etkinlikte Nazım Hikmet Salonunda (Toros Sokak no.9 Sıhhiye) yapılacak. Etkinlikte Nazım Hikmet Belgesi gösterimi yapılacak, Nazım şiirleri dinletisi sunulacak.Şair Hüseyin Haydar da "Nazım Hikmet ve Yaşadığımız Günler" konulu bir konuşma yapacak. Etkinlik öncesinde aynı salonda Alpay Tuğlu'nun TEKEL DİRENİŞİ Fotoğraf Sergisi de açılacak.



Memleketim, memleketim, memleketim,
ne kasketim kaldı senin ora işi
ne yollarını taşımış ayakkabım,
son mintanım da sırtımda paralandı çoktan,
şile bezindendi.
Sen şimdi yalnız saçımın akında,
enfarktinda yüreğimin,
alnımın çizgilerindesin memleketim,
memleketim,
memleketim...


Nazım Hikmet